martes, 17 de septiembre de 2013

Sant Quirze - Sant Cugat

Dies d'aquells que et lleves de bon humor, surts a córrer i t'animes a descobrir nous camins.

Avui doncs, he decidit anar des de Sant Quirze del Vallès fins al Monestir de Sant Cugat passant pel Camí dels Monjos, una variant del Camino de Santiago.
De fet, el Camí dels Monjos va de Sant Cugat al Monestir de Sant Llorenç del Munt, i tal com indica el nom és el sender per on l'abat i els monjos de Sant Llorenç passaven quan havien d'anar a Barcelona.
És un camí bastant recomanable, tot i que es pot fer una mica pesat el tros de travessar Sant Cugat.

La ruta no ha anat exactament com esperava. Però bé, aquesta és la gràcia d'anar a fer "expedicions a cegues". L'anada molt bé, el problema ha estat la tornada, que volia fer una ruta circular però o està molt mal indicat o jo sóc tinc una orientació molt pèssima (em sembla que és una barreja de les dues coses), la qüestió és que m'he mig perdut i anava massa curta de temps com per tornar pel mateix lloc.
Però sempre estic de sort. He anat a parar gairebé davant de casa d'una amiga just quan estava a punt de marxar cap a la uni, així que m'ha tornat a casa i llestos!

El Monestir de Sant Cugat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario