viernes, 6 de junio de 2014

I Cursa fantasma

Cursa per tancar el Rànking de la Vall del Ges, un campionat de curses de muntanya organitzat pel CAT i el CET, per unir els aficionats de la vall i crear esperit de "competició amistosa". Només havia assistit a una cursa de les cinc que puntuaven però em feia força gràcia fer aquesta última, pel fet que eren 10km al voltant de Torelló, mixt asfalt i corriol, sense dorsals i sense inscripcions ni avituallaments. Simplement que havien marcat el recorregut poques hores abans i a les vuit del vespre algú diria "1, 2, 3 ja!" i començaríem a córrer.
Així que dijous a la tarda em vaig plantar al pavelló, sense tenir massa idea de què em trobaria, només sabia que en Barni era el crono. De primeres vaig pensar "no entenc què coi faig aquí, me'n torno a casa..." al veure uns 20-30 homes, tots vestits del seu equip i només una dona, la Laura, la crack de les curses.
No em preocupava quedar última, ja ho tenia assumidíssim, el que tenia por era de perdre de vista el penúltim i perdre'm  perquè el recorregut estava poc marcat i no sé què parlaven d'haver de passar per un canal pudent amb fang i aigua... Però bé, ja era allà, i si em perdia què? Total, tornaria al pavelló i res, ja hauria anat a córrer una estona.

Donen el tret de sortida i a un ritme assequible els vaig seguint (anant última, òbviament). Va bé que en alguns llocs es formi un tap ja que així no els perdo de vista. Quin riure la part del canal de Vilaseca! Em fan saltar per un lloc relliscós, anar vigilant on fico els peus... estan bojos...
Durant la major part de la cursa només tenia al cap "no t'allunyis de l'últim!!" però a mesura que arribem als últims km, cada cop sento que puc anar més ràpid i pujant pel Puig de Sant Feliu i després pel Puig de les Tres Creus, contra tot pronòstic, avanço tres persones!
M'esforço més a la última baixada fins al pavelló i quan trepitjo la pista d'atletisme sento que puc anar molt més ràpid i començo a esprintar tota la recta, avançant una altra persona!

Quina sorpresa de cursa, no hagués dit mai que m'ho passaria tan bé i em sentiria tan bé! A més, passant per llocs de Torelló que no havia vist mai i que ara podré aprofitar quan vaig a córrer!


No hay comentarios:

Publicar un comentario