viernes, 20 de febrero de 2015

Un parell de dies a Sort

Per carnaval em vaig trobar en Xevi, que fa un mòdul de monitor d'esports d'aventura a Sort i sempre em diu que estic convidadíssima a visitar-lo al pis. Per casualitats de la vida em va dir que pujaria dimarts al vespre a Sort fins dijous i si volia anar-hi. Encara que sembli mentida, a mi em coincidia que no tenia ni una pràctica de la carrera i li vaig dir que sí sense pensar-m'ho!

Em sembla que aquests dos dies s'ajusten força a la meva definició de "dia perfecte":

- Esquiar a Port Ainé amb bon temps
- Acabar cansada dels telecadires i pujar amb les pells fins el Pic de l'Orri, tot passejant pel bosc buscant rastres d'animals a la neu
- Un bon dinar al solet
- Que en Xevi i en Guillem et portin a córrer cap a Olp i els voltants de Sort
- Dutxa calenteta
- Birra al bar i que el cambrer convidi a patates i olives
- Arribar a casa i que la companya de pis hagi encès la llar de foc
- Sopar de brasa
- Una birra en mà, un porret a l'altra i mirar qualsevol programa de merda tipus reality, adormint-me al sofà ben relaxada.

Felicitat pura. Siusplau, què més es pot demanar d'un dia??

 Panoràmica de Port-Ainé feta amb el mòbil


No hay comentarios:

Publicar un comentario