domingo, 26 de octubre de 2014

L'Olla de Núria des de Queralbs

Déu n'hi do quina pallissa, però en tenia moltes ganes!! L'únic cop que havia fet l'Olla va ser fa dos estius a la cursa i ho volia rememorar.
Ni jo ni en Lluís teníem massa el dia. A ell li feia com mandra i jo trobava que les cames no em tiraven. A més, la tarda anterior estava marejada i amb mal de cap. No acabava d'estar bé ni físicament ni mentalment. Tampoc passava res si no fèiem tota l'Olla, sempre podíem retallar o només fer el Puigmal.

Xino-xano hem anat tirant i un cop superat el gran desnivell fins el Puigmal decidim anar seguint fins a Puig de Segre Petit, Puig de Segre i Coll de Finestrelles. Anar fent poquet a poquet m'he anat trobant cada cop millor (tampoc al 100% però no patia pas). Tampoc calia que anés collada tota l'estona, ningú ens perseguia, i a mi patir massa no m'agrada, d'acord que sóc una mica massoquista però pujo muntanyes per passar-ho bé! A més, anar resseguint tota la carena amb Núria a sota és meravellós, posa de bon humor a qualsevol! I el dia era totalment assoleiat, encara que el vent apretava fort a dalt.

Així doncs, seguim: Finestrelles, Puig de Núria, Pic d'Eina, Noufonts, Noucreus... A la meva ment anaven passant imatges i anèctodes de quan vaig fer la cursa: que si aquí vaig demanar aigua a un home, que aquí hi havia una parella que parlava de menjar arròs amb llamàntol, que vaig pujar de quatre grapes en aquesta pujada...

Noucreus. L'art de tirar fotos amb la pantalla del mòbil trencada
i no tenir ni idea de què estàs enfocant.

Després de Noucreus estava bastant cansada però volia pujar tant sí com no al Puig de Fontnegra, que era l'última pujada de l'Olla i la recordava com un martiri. Sorprenentment no era tan dura de com m'esperava! 
Un cop a Núria fem una parada per menjar "guarreries" i beure. Que dur que es fa tornar-se a aixecar de l'herbeta! Finalment, baixem cap a Queralbs pel camí vell.
Un total de 37km i més de 2.700m+, no me'n sé avenir!


Come up and see me, make me smile
Or do what you want, run on wild! 
https://www.youtube.com/watch?v=KBw4YuBylvs


No hay comentarios:

Publicar un comentario